Zaterdag 30 april: Wat gaan we doen?

30 april 2016 - Cole Bay, Nederlandse Antillen

Arlette was naar een verjaardagsfeest geweest en dus wilde ik haar niet te vroeg wakker maken. Toen we eenmaal uit bed waren kwam de onvermijdelijke vraag: wat gaan we doen vandaag?
Nadat we aangekleed waren en enkele spelletjes Beverbende hadden gespeeld besloten we een smoothie en een broodje te gaan eten bij Top Carrot, een klein maar gezellig en goed lunchrestaurant. Daarna gaan we direct door naar het strand; Arlette smeert zich thuis al helemaal in met zonnebrand. Het recente verleden heeft geleerd dat plannen wel eens wijzigen, reden voor mij om mezelf pas op het strand in te gaan smeren.
Na het overheerlijke broodje wijzigen de plannen en gaan we naar Blue Mall, een lux winkelcentrum een stukje voorbij het vliegveld. De opzet heeft veel weg van de Heuvel Galerie in Eindhoven. Dit winkelcentrum ligt echter helemaal geïsoleerd, trekt daardoor geen bezoekers en de meeste winkels zijn in de korte tijd dat dit open is alweer failliet gegaan. Het is er uitgestorven. We houden het al snel voor gezien.
Het is bewolkt, geen strandweer. Terug naar huis. We vullen de dag met spelletjes, fotoboek maken en lezen. ’S Avonds hebben we met Han en Ingrid afgesproken bij Rembrandt. Als we daar Trivial Pursuit zien liggen wordt daarmee de avond gevuld.
Het is volop Caribbean Carnaval op Sint Maarten. Morgen staat de belangrijkste carnavalsparade op het programma. Daar willen wij bij zijn!

1. Truus:
    1 mei 2016
    Jullie hebben het maar goed daar