Woensdag 11 mei: Thuis

11 mei 2016 - Cole Bay, Nederlandse Antillen

Ik had enkele dagen voor vertrek mijn gereserveerde plaats omgewisseld voor een comfort stoel, een zitplaats met meer beenruimte. Dit was een gouden wissel. Ik heb geen last gehad van de lange reis. Natuurlijk was het vermoeiend, maar het was geen kwelling waar het de heenreis wel op leek.
Mijn vliegtuig vertrok keurig op tijd. Via een tussenstop op Curacao kwam ik vanochtend rond half zeven aan op Schiphol. Met mijn twee zware koffers (ze zaten op de grens van het maximum gewicht) en de twee tassen als handbagage op weg naar de trein. Dit ging ook allemaal uitstekend. De trein ging in één ruk naar Eindhoven. Daar overstappen op de sprinter naar Helmond. Om half tien was ik weer in mijn eigen huis.
Koffie zetten, de koffers uitpakken, de was in de wasmachine en vervolgens een heerlijke douche nemen. Rond 12 uur kwamen Marcel en Miranda op de koffie. Vanmiddag ruim 2 uur geslapen en ik voel mij fit genoeg om vanavond weer aan mijn wekelijkse rikavond deel te nemen.
I ❤️ SXM :heb een prachtige tijd gehad.

Ik ben weer thuis, de mooiste plek op aarde.

1. Truus:
    11 mei 2016
    Ik ben weer thuis, de mooiste plek op aarde.

Haha nergens beter dan weer thuis zijn he ondanks je mooie tijd daar op Sint Maarten
  2. Monica:
    13 mei 2016
    Welkom terug in Nederland. Ik heb genoten van je verslagen. Werd er bijna moe van om te lezen wat jij allemaal doet op een dag
  3. Mariet:
    14 mei 2016
    Fijn dat je weer thuis bent. Heb nog niet alle verslagen gelezen maar dat komt nog,
    ben zelf ook weg geweest.