Zaterdag 7 mei: Rustdag

7 mei 2016 - Cole Bay, Nederlandse Antillen

Na Saba is dit weer een dag om rustig aan te doen. ’S Morgens krijgt Arlette drie kinderen op bezoek die ze bijles geeft. Daarna gaan we naar Philipsburg om voor Arlette koffers te boeken voor de terugreis. De Schoolboard heeft sinds kort de mogelijkheid om te kiezen tussen KLM en TUI. Daarbij hebben ze nu gekozen voor TUI. Bij deze maatschappij zit geen enkele koffer standaard in de boeking. Omdat er niets in de overeenkomst staat dat er een koffer voor je wordt geboekt voelt Schoolboard zich niet verplicht en hebben ze dat niet gedaan.
Bij de maatschappij waar we de koffer moeten boeken is de eerste vraag of ze een credit Card bij zich heeft. Nee dus, die ligt thuis. Gevolg is dat ze niet kan boeken. Wel krijgt ze te horen dat het bureau ook bij haar in de buurt een vestiging heeft; maandag opnieuw proberen.
We gaan nog even naar Super U voor de laatste inkopen nu Arlette de auto nog heeft. Daarna naar huis. Ik wil even rusten.
’S Avonds komen Jill en Niels spelletjes doen. Ze hebben een tas vol spellen meegenomen. Pinguïn en Boonanza zijn een gegarandeerd succes voor een top avond.

1. Truus:
    8 mei 2016
    Na zo mooie tocht Saba mag je ook wel rustigaan doen .

En dan dinsdag weer in het vliegtuig war gaat dat snel zo ,,,maar je hebt weer een mooie tijd gehad daar op Sint Maarten
  2. Lidy:
    8 mei 2016
    Het einde komt nu in zicht hé.
    Wat gaan die weken snel!!!
  3. Paul:
    9 mei 2016
    Ja de weken vliegen voorbij.
    Het is voor mij een heerlijk klimaat en het is leuk om Arlette weer te zien en haar vrienden te ontmoeten.
    We hebben weer leuke dingen gedaan in de afgelopen weken.