Maandag 9 mei: Laatste keer

9 mei 2016 - Cole Bay, Nederlandse Antillen

Vandaag wil ik een aantal dingen doen die ik al vaker gedaan heb tijdens deze vakantie. Het enige verschil is dat het voor de laatste keer is. Zo ga ik vandaag naar Karakter toe. Het is werkelijk prachtig weer, 30 graden. Ik besluit te voet te gaan. Onderweg stop ik eerst bij Travel Planners om de koffers voor de terugreis van Arlette te boeken. Als de dame voor mij aan het zoeken gaat zegt ze dat ze een verzoek bij TUI heeft geplaatst en dat ze op antwoord moet wachten. Ik kan later terug komen.
Daarna ga ik naar Atlantico. Daar bestel ik een kop koffie en een broodje met zalm en avocado. Daarna ga ik door naar Karakter; inmiddels is het twaalf uur.
Om kwart over drie kom ik, conform afspraak, weer bij de poort van de Sister Regina Primary School; de laatste keer dat ik bij de school kom. Samen met Arlette lopen we nog een keer binnen bij de Travel Planners. Daar gaat de medewerkster aan de slag voor ons. Als ik met de creditcard wil gaan betalen vraagt het systeem om mijn security code. Dit blijkt niet de pincode te zijn die bij de pas hoort. De gevraagde code ken ik niet uit mijn hoofd en we gaan onverrichter zake weer weg. Arlette zag dat ze op de website van TUI zat en vroeg of ze het thuis niet zelf kon boeken. Natuurlijk kan dat! Arlette krijgt een korte uitleg en hoeft – als het goed gaat – niet meer terug naar Travel Planners.
’s Avonds gaan we voor de laatste keer gezamenlijk uit eten op Sint Maarten. We nemen Richelle mee. Na het eten terug naar huis om de koffers te pakken. Terwijl ik de koffers pak zorgt Arlette er voor dat alle door haar gemaakte foto’s op mijn SD Card worden gezet. Deze kan ik dan later bekijken. Voor we het beseffen is het bedtijd en is onze laatste avond op Sint Maarten voorbij.

1. Leny:
    10 mei 2016
    Paul wat zijn die weken omgevlogen. En wat heerlijk dat we zo met je mee mochten genieten. Goeie reis terug en tot gauw in Nederland.
  2. Lidy:
    10 mei 2016