Zaterdag 23 april: Relax

23 april 2016 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Arlette wil uitslapen! Ze moet om tien uur bijles geven. Voor negen uur mag ik ze niet storen. Voorafgaand aan de bijlessen eten we eerst brood. Nadat ze om elf uur klaar is met bijles geven willen we naar het strand. Eenmaal buiten zien we zware wolken en besluiten daarop het roer om te gooien: we blijven thuis en gaan (via Netflix) een film kijken, heerlijk relaxen.
Na de film, en met prachtig weer, kiezen we er voor om toch nog naar het strand te gaan. Het wordt Baie Longue, een prachtig zeer lang strand aan de Franse zijde van het eiland. Je kunt daar alleen komen door langs de beveiliging te rijden en je te melden. Het is vervolgens een lange weg met aan beide zijden hoge muren; privé terreinen van rijke mensen (waaronder Donald Trump).
Als we terug gaan doen we onderweg Intertoys aan. We kopen een, voor mij, nieuw spel: Qwixx. Thuis spelen we dat sjpel onder het genot van een glas drinken en stokbrood. Als ik ga douchen maakt Arlette frietjes en salade.
Nog even gaan slapen want we zijn voor de avond uitgenodigd bij Jill, Niels en Jeroen. Daar gaan we 30 seconds spelen. We gaan weer vroeg naar huis. Morgen met Jill afgesproken om een eilandtour te gaan doen.