Start van mijn 2e reis naar Sint Maarten

17 april 2016 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Zondag 17 april 2016 ga ik opnieuw naar Sint Maarten.
Zondagochtend in alle vroegte - 03.00 uur - staat Marcel aan mijn deur.
De koffer en reistassen gaan de auto in en we gaan op weg naar Schiphol. De reis verloopt voorspoedig. Onderweg nog maar even gestopt voor een kop koffie.
Op Schiphol verloopt ook alles goed. De koffer mag ik zelf inchecken. Ik heb 2 koffers in elkaar gestopt zodat ik op de terugreis al een deel van de spullen van Arlette mee terug kan nemen. Arlette komt na dit seizoen naar huis; ze heeft dan drie mooie jaren op Sint Maarten les mogen geven.
Om vijf uur heb ik al ingecheckt, om kwart voor acht gaat de gate pas open; wachten dus!
Het vliegtuig landt keurig op tijd. Na lang wachten op de bagage sta ik om half twaalf plaatselijke tijd in de hal van de luchthaven en zie ik Arlette weer. We nemen een taxi naar haar appartement waar we bijpraten.
'S avonds gaan we naar het strand. De eerste mooie avond is direct een fantastische avond, heerlijk BBQ-en met vrienden op het strand. Iedereen heeft wel wat meegenomen en aan drank en eten ontbreekt er niets.