Donderdag 21 april: Ladiesnight

21 april 2016 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Waarom was het zo vervelend vannacht als ik op mijn rug ging liggen? Ik kijk in de spiegel en zie dat mijn rug voor een gedeelte vuurrood is. De zon heeft haar werk gedaan. Vandaag beter opletten. Ik heb Arlette beloofd een multigranen broodje en croissant op school te brengen. Als ik haar klas binnen loop dan valt mij direct de ruimte op: groot, verschillende hoekjes waar de leerlingen apart kunnen gaan zitten en het lokaal is opgeruimd. En behalve dat ook de airco, het is er heerlijk koel.
Ik geef Arlette haar broodje en ga verder richting strand. Na een paar uurtjes loop ik over het strand naar Karakter. Als ik tegen vijven thuis kom dan krijg ik direct te horen dat mijn gezicht vuurrood is. Had ik alles goed ingesmeerd behalve mijn gezicht (-:
Arlette maakt een heerlijke curry schotel.
’S avonds worden we opgehaald, het is ladiesnight bij Rhythm & Booze. Voor de dames zijn alle drankjes gratis! We praten wat onder het genot van een drankje en tapas. Het is geen bar of kroeg zoals we die in Nederland kennen; overal staan lounge banken. Het creëert een prima sfeer. Morgen moet er weer gewerkt worden dus we gaan weer vroeg naar huis.