Dinsdag 3 mei: Wandelen en strand?

3 mei 2016 - Cole Bay, Nederlandse Antillen

Met Jill en Niels hebben we afgesproken om, afhankelijk van het weer, te gaan wandelen om daarna op het nabijgelegen strand te gaan liggen. De wandeling gaat over rotsen en geeft bij helder weer een geweldig uitzicht. ’S Morgens wordt in alle vroegte overleg gevoerd; het weer is (naar plaatselijke begrippen) niet best. Er is veel bewolking. We besluiten het een dag op te schuiven.
Arlette en ik beginnen de dag rustig. In de loop van de ochtend wordt het weer iets beter. Arlette kiest er voor om haar handen en voeten te laten verzorgen en maakt een afspraak voor de middag in Philipsburg. Ik kies er voor om naar Karakter te gaan.
Bij Karakter is het, ondanks het wat mindere weer, gezellig druk. Ik hoef mijzelf niet in te smeren omdat de zon zich vrijwel niet laat zien. Als Arlette klaar is haalt ze mij weer op en gaan we naar huis.
’S Avonds haalt Arlette Chinees eten. Daarna nog een spelletje Regenwormen en vervolgens kijken we op Netflix naar een show van Jochem Myjer.

1. Truus:
    4 mei 2016
    Och heerlijk om je handen en voeten te laten verzorgen!
    Paul heb jij nu steeds niet zo mooi weer daar?
  2. Paul:
    4 mei 2016
    Truus wij zouden dit weer in Nderland heel mooi vinden. Op Snt Maarten zijn ze wat anders gewend. Zoveel bewolking is hier niet echt gebruikelijk.
  3. Paul:
  4. Lidy:
    8 mei 2016
    Och je hebt toch al zon genoeg gehad, of nog niet?